NIS2 tanácsadás, bevezetés A NIS2 az idei év egyik legfontosabb és legtöbbet elhangzott kulcsszava a kiberbiztonság és az IT területen.
Az elengedhetetlen felkészülés és a NIS2 irányelv követelményeinek való megfelelés nem csak jogi kötelezettség, hanem a vállalatok és az egész EU digitális biztonságának növelése érdekében is szükséges.
NIS2 szolgáltatásaink: ...
A digitalizáció gyors ütemű fejlődésével a cégek működése egyre több elektronikai eszközzel és azok kommunikációjával történik. A hálózatnak - mint a kommunikáció alapjának - elengedhetetlenül fontos, hogy a nap 24 órájában gyorsan és megbízhatóan működjön.
Hálózati szakértelmünk sokrétű, de a fő területeink az alábbiak: ...
LAN hálózatok tervezése, implementálása, fejlesztése
WLAN, azaz Wifi hálózatok mérése (site survey), tervezése (prediktív, APoS), kialakítása, optimalizálása
WAN és SD-WAN hálózatok tervezése, implementálása, modernizálása
Internet szolgáltató(k) illesztése BGP technológiával (ASN, IPv4)
Adatközponti hálózatok tervezése, kialakítása
Terhelés elosztók, ADC (Application Delivery Controller) megoldások integrálása
Felhőalapú rendszerek hálózati komponenseinek telepítése, konfigurálása, hálózat virtualizáció
Több technológia esetében igaz az, hogy beüzemelést követően évi egy-két karbantartással sokáig megbízhatóan működik a rendszer. Az IT biztonság esetében ez a hozzáállás súlyos következményekhez vezethet. Szükség van a folyamatos éberségre, védelmi rendszereink bővítésére, cseréjére, lehetőségeinek kiaknázásra, felülvizsgálatára, rendszeres, de akár sürgős frissítésére is.
Az alábbi területekkel foglalkozunk: ...
Korszerű tűzfal megoldások integrációja (IPS, AMP, Web és Applikáció szűrés)
WAF megoldások bevezetése (SSL offload)
DNS alapú védelem kialakítása
AAA alapú hálózati hitelesítés rendszerek kialakítása 802.1X alapokon
Zero Trust elven alapuló megoldások implementálása
MFA rendszerek teljeskörű integrálása (HOTP, TOTP, U2F és FIDO2)
VPN technológiák kialakítása (remote access, S2S)
Hálózatbiztonsági analitikai rendszerek (flow és logelemzés, shadowIT, NDR)
Email védelem (cloud, hibrid, on-prem) bevezetése
Biztonsági audit, sérülékenység vizsgálat, pentest vizsgálat (etikus hacking) kivitelezése
Végpontvédelem (MDR, EDR, XDR) telepítése, SASE megoldások kialakítása
A kommunikációs technológiák sokat változtak az elmúlt években. Az ügyfélszolgálati Call Center / Contact Center rendszereken kívül a klasszikus PBX megoldások helyett felhőalapú platformok terjedtek el. A kommunikációra jellemző, hogy már alapelvárás, hogy bárhol, bármilyen eszközről rögtön elérjük a másikat.
Az alábbi együttműködési megoldásokkal foglalkozunk: ...
Videókonferencia rendszerek telepítése (Cisco Webex eszközökkel)
SBC megoldások a felhőalapú kollaborációs és PSTN rendszerek összeköttetésére (MS Teams, Webex, SIP)
Asterisk és Cisco alapú ügyfélszolgálati és ügyeleti rendszerek kialakítása
Eseményeket támogató rendszerek konfigurálása (Webinar, Event)
Webex alapú átfogó kollaborációs platform és integrációk kialakítása (chat, meeting, botok, API integrációk, Devnet)
Kábelező csapatunk több tíz éves tapasztalattal rendelkezik a területen. Hozzáértésünket és a magas kivitelezési minőség iránti elkötelezettségünket számos projekt és elégedett ügyfél igazolja.
Kompetensek vagyunk: ...
Strukturált réz kábelezési rendszerek kialakításában (Cat6a, Cat7 stb.)
Minősített műszeres mérések elkészítésében jegyzőkönyvvel
Optikai hálózatok kiépítésében (hegesztés, mono és multi rendszerek)
Optikai hálózatok mérésében (OTDR, csillapítás mérés) és diagnosztikájában
Adatközponti nagysebességű MTP/MPO kazettás rendszerek tervezésében és kiépítésében
Mikrohullámú antennák telepítésében
Egy kis vállalkozás rugalmasságával, de magas kompetenciával támogatjuk ügyfeleinket a nemzetközileg is elismert ITIL irányelveket követve. Cégünk filozófiája – “Első az ügyfél” – és a sok éves tapasztalat a biztosíték a kiszolgálás magas színvonalára.
Fél évente 2 kérdése lenne, vagy az éjjel-nappali gyártásnak kellene ügyelet, korlátlan változás és incidens kezelés? Kirakjuk a puzzle-t, legyen az: ...
7/24 mérnöki támogatás: elérhetőség bármikor, ahol egyből a megoldó áll rendelkezésre
Csereeszköz biztosítás: meghibásodás esetén gyorsan és garantáltan visszaállítjuk a szolgáltatást, saját eszközparkunk segítségével
Támogatás órakeret alapon: szakértői támasz saját IT csapatának
Proaktív üzemeltetés: kézben tartjuk és gazdaszemlélettel garantáljuk a megbízható működést SLA alapon. Bevált és hatékony módszerekkel előre jelezzük, ha megelőző lépésekre van szükség.
Felügyeleti rendszer: Monitoring, hálózati eszköz mentés és log kezelési megoldásokunk a proaktív üzemeltetés része, de akár attól függetlenül külön is biztosítjuk